I huvudet på Hatem & Sjunghamn

Nu har vi äntligen landat i vårt nya kontor, vi sitter numera på Rådmansgatan 72 och stormtrivs. Ibland trivs vi så väl att vi inte ens går hem, det är väl baksidan med det hela. Kom gärna och hälsa på, så bjuder vi på en kaffe och bulle.

De senaste veckorna har kantats av flytten, huvudförhandlingar, föreläsningar och annat  väldigt intressant och givande. Jag har sedermera gått över från medlem till teamleader  för BNI Kista, affärsnätverket som vi på Hatem & Sjunghamn åtnjuter ett medlemskap  hos. Det är väldigt inspirerande och givande. Varje torsdag får jag öva på mina  färdigheter att stå inför ett 20-tal företag och leda ett mycket givande möte där affärer  görs. Vill ni träffas och besöka mig på BNI Kista, kontakta mig då. Passa också på att  komma torsdag den 28 oktober, då kommer väldigt mycket fler företag att finnas på plats.

De senaste veckorna har vi även deltagit i Drivhusets Enter Growth satsning, en satsning  på företagerskors tillväxtambitioner. Vi har bland annat lärt oss konsten att sätta pris på  sina tjänster, fokusera och fokusera.

Vi har även fått den fantastiska möjligheten att få föreläsa för den irakiska kvinnoföreningen och irakiska demokratiska Tammuzklubben. Föreläsningen hölls på arabiska och jag fick möjligheten att få öva på min arabiska. Mer om föreläsningen kan ni läsa här.

Håll till godo så kommer snart information om framtida aktiviteter som vi springer på.

2 svar

  1. Grattis till nya lokalerna, Anuta ser mer mogen ut numer också tycker jag.

    • Tack Anna. Vi tycker också att Anuta ser mer mogen ut.

      /Hatem & Sjunghamn Juristbyrå

Kommentera

